Częste pytania



PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY I PŁATNOŚCI
Czy klient zostanie poinformowany o wysyłce?
Czy jest możliwa wysyłka za granicę?
Czy jest możliwa płatność kartą w sklepie?


PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW SHARPIE
Czy sklep oferuje produkty marki Sharpie przeznaczone do pisania po mokrych czy tłustych powierzchniach?
Które produkty polecacie do pisania po ceramice i szkle?
Czy Sharpie posiada w swojej ofercie produkty, które piszą fluorescencyjnym tuszem?
Jak szybko po zdjęciu skuwki marker Sharpie wyschnie?
Czy można kupic wiele kolorów markerów Sharpie w jednym opakowaniu?


PYTANIA OGÓLNE
Jak nazywa się Państwa firma?
Czy sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie?
Gdzie znajduje się sklep stacjonarny? Jak do nas dojechać?
Jak długo trwa realizacja zamówienia w naszym sklepie?
Czy do zrobienia zakupów w Sharpiesklepie niezbędne jest założenie konta?
Czy jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie?
W jakiej formie można złożyć zamówienie?
Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?
Czy jest możliwość dostosowania terminu realizacji do złożonego zamówienia?
Czy sklep stacjonarny otwarty jest również w sobotę?
Co w przypadku kiedy nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?
Czy jest możliwość zrezygnowania z zamówienia po jego złożeniu?
Czy jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu, które zostało już złożone? W jaki sposób można tego dokonać?


PYTANIA DOTYCZĄCE DOSTAWY I PŁATNOŚCI
Czy klient zostanie poinformowany o wysyłce?

Tak, nasz klient otrzymuje mailowe potwierdzeniem wysyłki wraz z numerem listu przewozowego.

Czy jest możliwa wysyłka za granicę?

W porozumieniu z zamawiającym możemy zrealizować wysyłkę do krajów Unii Europejskiej. Prosimy o kontakt e-mailowy w celu ustalenia kosztów dostawy. Koszt dostawy jest uzależniony od państwa, do którego będzie kierowane zamówienie.

Czy jest możliwa płatność kartą w sklepie?

Tak, jest możliwość płatności kartą w naszym sklepie.


PYTANIA DOTYCZĄCE PRODUKTÓW SHARPIE
Czy sklep oferuje produkty marki Sharpie przeznaczone do pisania po mokrych czy tłustych powierzchniach?

W tym przypadku polecamy profesjonalne markery METAL BARREL. Są idealne do pisania po suchych, mokrych i oleistych powierzchniach, dzięki czemu idealnie nadają się do stosowania na betonie, metalu, PVC, prętach i innych przedmiotach tego typu.

Które produkty polecacie do pisania po ceramice i szkle?

W tym przypadku przydadzą się dermatografy Sharpie China Marker. Idealnie nadają się do pisania i znakowania na powierzchniach, takich jak porcelana, ceramika, szkło, metal i plastik.

Czy Sharpie posiada w swojej ofercie produkty, które piszą fluorescencyjnym tuszem?

Tak, w tym wypadku polecay skorzystanie z produktów Sharpie Neon.

Jak szybko po zdjęciu skuwki marker Sharpie wyschnie?

Marker posiada system przepływu atramentu, który zapobiega wysychaniu atramentu po otwarciu na okres do 10 dni. Dotyczy to markerów permanentnych.

Czy można kupic wiele kolorów markerów Sharpie w jednym opakowaniu?

Tak, polecamy wspaniałe zestawy Sharpie, które zawierają aż do 30 różnych kolorów markerów.


PYTANIA OGÓLNE
Jak nazywa się Państwa firma?

"Sklep jest prowadzony przez firmę Grupa Sterion Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. al. Niepodległości 58 w Warszawie, NIP 521-370-51-70. Jesteśmy firmą, która od ponad 10 lat zajmuje się sprzedażą artykułów piśmienniczych."

Czy sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie?

Nasz sklep stacjonarny znajduje się tylko w Warszawie. Inne miasta obsługujemy z pomocą kurierów oraz Poczty Polskiej.

Gdzie znajduje się sklep stacjonarny? Jak do nas dojechać?

Nasz salon sprzedaży mieści się przy Alei Niepodległości 58 w Warszawie (vis-à-vis budynku Polskiego Radia, 50m od stacji Metro Wierzbno)

Jak długo trwa realizacja zamówienia w naszym sklepie?

Termin realizacji zamówień jest uzależniony od kilku czynników: formy płatności, sposobu dostawy, dostępności produktów lub czy produkt jest grawerowany czy nie. Przykładowo, jeżeli produkt jest dostępny w naszym salonie i nie jest grawerowany, wysyłkę takiego zamówienia realizujemy w ciągu 24h (przy formie płatności za pobraniem lub online, bądź od zaksięgowania środków na naszym koncie w ciągu 24h). W przypadku, jeśli towar nie jest dostępny w naszym magazynie, czas realizacji zostanie wydłużony a klient zostanie poinformowany o opóźnieniu. Informację o czasie realizacji zamówienia można uzyskać również telefonicznie, podając wybrane produkty.

Czy do zrobienia zakupów w Sharpiesklepie niezbędne jest założenie konta?

Nie, na naszej stronie internetowej nie wymagamy założenia konta. Niezbędne jest jedynie prawidłowe wypełnienie formularza wysyłkowego.

Czy jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie?

Tak, jest możliwość złożenia zamówienia telefonicznie, pod warunkiem, że zamówienie jest realizowane z następującą formą płatności: za pobraniem. W innych przypadkach wymagamy zakupów przez naszą stronę www.sharpiesklep.pl lub poprzez kontakt e-mailem.

W jakiej formie można złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na trzy sposoby: telefonicznie, poprzez naszą stronę internetową lub e-mailowo.

Czy jest możliwość wystawienia faktury VAT?

Tak, SharpieSklep wystawia faktury VAT zarówno w sklepie stacjonarnym jak i internetowym. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT, prosimy o wypełnienie odpowiednich danych w koszyku lub podanie ich obsłudze sklepu stacjonarnego.

Czy jest możliwość dostosowania terminu realizacji do złożonego zamówienia?

Tak, w takich sytuacjach prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

Czy sklep stacjonarny otwarty jest również w sobotę?

Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18. Dłużej pracujemy w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Natomiast zamówienia internetowe przyjmujemy całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Co w przypadku kiedy nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia?

W przypadku nie otrzymania potwierdzenia zamówienia drogą e-mailową, prosimy o sprawdzenie swojej poczty w folderze spam. W innym wypadku, prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy ze sklepem w celu sprawdzenie poprawności wpisanego w formularz adresu e-mailowego.

Czy jest możliwość zrezygnowania z zamówienia po jego złożeniu?

"Jeśli towar nie został jeszcze wysłany, zamówienie można anulować. W takiej sytuacji prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny ze sklepem. W przypadku już opłaconego zamówienia należność zostanie Państwu zwrócona na konto. Natomiast jeśli towar został już wysłany konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 Prawa konsumenckiego. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem."

Czy jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu, które zostało już złożone? W jaki sposób można tego dokonać?

Jest możliwość dokonania zmian w zamówieniu do momentu wysyłki zamówienia. Zmian możecie Państwo dokonać przesyłając do nas e-mail lub kontaktując się z nami telefonicznie.

Masz wątpliwości?